Faq's

Search FAQ

  • Οι παραγγελίες μου

    • Πώς μπορώ να πληρώσω;

      Μπορείτε να επιλέξετε ένα από τους παρακάτω τρόπους πληρωμής:

      1. Με αντικαταβολή. (θα πληρώσετε δλδ στον courier το ποσό της παραγγελίας σας μόλις παραλάβετε)

      2. Με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό

      3. Με πιστωτική ή χρεωστική κάρτα

      4. Με Paypal

      Για περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με τους παραπάνω τρόπους πληρωμής,  δείτε αναλυτικότερα εδώ.

    • Υπάρχει ελάχιστη τιμή παραγγελίας;

      Δεν έχουμε κάποια ελάχιστη τιμή παραγγελίας η οποία να σας δεσμεύει.
      **Λάβετε υπόψiv ότι για αγορές / παραγγελίες άνω των 50€ παρέχουμε δωρεάν μεταφορικά. Σε αντίθετη περίπτωση τα μεταφορικά έχουν κόστος 5€.

    • Γιατί δεν είναι πλέον διαθέσιμη η ταπετσαρία;

      Πολλές από τις ταπετσαρίες που διατίθενται από εμάς αποστέλλονται απευθείας από τον κατασκευαστή. Σε μεμονωμένες περιπτώσεις μπορεί, ο αριθμός των παραγγελιών για μια συγκεκριμένη ταπετσαρία να υπερβαίνει τον κατάλογο στον κατασκευαστή. Το προϊόν μπορεί ακόμα να παραγγελθεί από εμάς, αλλά να πωλείται στον κατασκευαστή και να αναπαράγεται. Αυτό μπορεί να οδηγήσει σε απόκλιση από τον αρχικά καθορισμένο χρόνο παράδοσης. Σε σπάνιες εξαιρετικές περιπτώσεις, η παραγωγή της παραγγελίας ταπετσαρίας δεν είναι πλέον δυνατή.


      **Λάβετε υπόψη ότι δεν επηρεάζουμε τη διαδικασία παραγωγής.**

    • Τι πρέπει να γνωρίζω όταν κάνω την παραγγελία μου τηλεφωνικά;

      Για την καταχώρηση της παραγγελίας μέσω τηλεφώνου θα πρέπει να γνωρίζετε τα εξής:


      1. Αρχικά θα πρέπει να έχετε μετρήσει τα τετραγωνικά που επιθυμείτε να καλύψετε, ώστε να μπορέσουμε να υπολογίσουμε τον συνολικό αριθμό, από τα ρολά ταπετσαρίας που θα χρειαστείτε.

      2. Παρόμοια θα πρέπει να κινηθείτε και για τα υπόλοιπα προιόντα που διαθέτουμε (δάπεδα, υφάσματα και συστήματα σκίασης).


      3. Τέλος θα πρέπει να έχετε κρατήσει τους κωδικούς των προιόντων που συνήθως βρίσκονται κάτω από το όνομα τους, δίπλα από το SKU και να έχετε τα πλήρη στοιχεία αποστολής (Διεύθυνση,ΤΚ , Περιοχή & Τηλέφωνο).


      **Για επαγγελματίες: Θα πρέπει να έχετε επιπλέον και το Α.Φ.Μ. και τη ΔΟΥ της επιχείρησης στην οποία ανήκει.**

    • Πώς μπορώ να κάνω μια παραγγελία;

      Λεπτομερείς οδηγίες παραγγελίας για το ηλεκτρονικό μας κατάστημα μπορείτε να βρείτε παρακάτω:


      1. Κάνοντας εγγραφή στο site μας  με e-mail. Κάνετε κλικ στο "Ο λογαριασμός μου", κλικ στο "Δημιουργία ενός λογαριασμού, συμπληρώνετε το e-mail σας, το ονοματεπώνυμο σας και γράφετε κάποιο κωδικό που θα γνωρίζετε για να συνδεθείτε στο site. Προσθέτετε όσα προϊόντα σας ενδιαφέρουν στο καλάθι και για να ολοκληρώσετε την παραγγελία σας κάνετε κλικ στο "ΤΟ ΚΑΛΑΘΙ ΣΑΣ" και ολοκληρώνετε την αγορά σας.


      2. Μπορείτε επίσης να παραγγείλετε και χωρίς να κάνετε εγγραφή. Μπορείτε να πάτε απευθείας  στο καλάθι να συμπληρώσετε τα στοιχεία σας με και τα στοιχεία αποστολής.


      3. Εάν έχετε δυσκολία να παραγγείλετε από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα, μπορείτε επίσης να πραγματοποιήσετε την παραγγελία σας μέσω τηλεφώνου που βλέπετε στα στοιχεία επικοινωνίας στις ώρες λειτουργίας των   καταστημάτων μας.


      **Εάν έχετε ξαναπαραγγείλει κάνετε "Σύνδεση"στο site μας με τα στοιχεία σας.**

    • Μπορώ ν' αλλάξω ή να τροποποιήσω την παραγγελία μου;

      Αν επιθυμείτε ν' αλλάξετε ή ν' ακυρώσετε κάτι, σχετικά με την παραγγελία σας, παρακαλούμε επικοινωνήστε με το προσωπικό μας, το συντομότερο δυνατόν. Μπορείτε να στείλετε E-mail στο :wallpaper@dorkofikis.gr και στο glyfada@dorkofikis.gr Επίσης μπορείτε να τηλεφωνήσετε στο 2108325522.


      Στη συνέχεια, θα ελέγξουμε αν εξακολουθεί να είναι δυνατή η αλλαγή ή η ακύρωση της παραγγελίας σας και θα σας ενημερώσουμε για την πορεία της


      **Λάβετε υπόψη ότι οι αλλαγές ή οι ακυρώσεις δεν είναι πάντοτε δυνατές, καθώς οι παραγγελίες μεταφέρονται άμεσα στον αντίστοιχο κατασκευαστή.**